Suriname - Reisverslagen van Amy - WaarBenJij.nu Suriname - Reisverslagen van Amy - WaarBenJij.nu

Suriname

Voor mijn opleiding ga ik stage lopen bij de Mr. Huberstichting in Paramaribo. De stichting biedt meerdere afdelingen, maar samen met Simone zal ik stage gaan lopen bij de afdeling: "opvang". Hier worden kinderen (5-18jaar) met een meervoudige beperking opgevangen.
Meer informatie hierover kunnen jullie vinden op de site van de stichting" http://www.huberstg.org/smartcms/default.asp?contentID=620

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2014

Time to say goodbye again

28 Mei 2014

Nog maar 5 weken

27 April 2014

Een lange blog van Mam en mij.

30 Maart 2014

Wakker worden met dierengeluiden en vuurvliegjes!

15 Maart 2014

Eerste maand Suriname
Amy

Voor mijn opleiding Pedagogiek ga ik 5 maanden stage lopen in Paramaribo, Suriname. Aangezien ik geen Facebook heb ( =D), zal ik jullie via waarbenjij een beetje op de hoogte proberen te houden van mijn leventje aan de andere kant van de wereld.

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8441

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 05 Juli 2014

Suriname

Landen bezocht: